czwartek, 2 marca 2017

Lazurowy rytuał z morskim błękitem Le Petit Marseillais...



Orzeźwiająca bryza morska, delikatnie muskała moje ciało obiecując błękitną przygodę w głąb oceanu... Niepowtarzalne morskie doznania zafundowały mi moje ulubione kosmetyki LPM w egzotycznej odsłonie. Zaszczytne miano ambasadorki pozwoliło mi zakosztować pełnego bogactwa soli i minerałów ukrytych w kosmetykach LPM, a przy okazji zaplanować wakacje w zaciszu domowego SPA...



Niebieski, lazurowy, błękitny, morski... uspokaja, koi, pobudza zmysły i pozwala marzyć... Takie właśnie są kosmetyki z nowej linii LPM.
 Pielęgnują, nawilżają suchą skórą i sprawiają,że czujemy się piękne...



Kosmetyki LPM zainspirowane bogactwem Morza Śródziemnego, pozwalają nam na pielęgnacyjny rytuał o każdej porze roku.  Osobiście uwielbiam je stosować podczas relaksujących kąpieli w wannie, aby móc jak najdłużej cieszyć się ich zbawiennym wpływem na moją skórę i upajać  świeżym zapachem, który otula moje ciało jak delikatna mgiełka...

  • Pielęgnujący krem do mycia Nawilżanie to bogactwo składników mineralnych, alg, białej glinki i krzemu co doskonale rewitalizuje skórę, jednocześnie ją odświeża i nawilża.
  • Balsam do ciała Odżywianie to algi, woda morska i minerały oraz to co go wyróżnia  czyli oligoelementy. Jest to ratunek nawet dla bardzo suchej skóry,która już po krótkim stosowaniu staje się doskonale odżywiona...

 #lepetitmarseillais #ambasadorkalpm 



12 komentarzy:

  1. samo opakowanie zachęca :) pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj po tym wpisie to chyba zakupie.:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/03/2017

    Miałam okazję przetestować, super nawilżają skórę

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3/03/2017

    Moi ukochany kolor blekitu. Samo opakowanie bardzo zacheca. Latem na pewno przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  5. super :))) zachęcające

    OdpowiedzUsuń
  6. recenzja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki z Morza Martwego są swietne. Kilka miałam okazję wypróbować i na pewno sięgnę po nie jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy3/08/2017

    super opis - idealne na prezent na Dzień Kobiet:-)

    OdpowiedzUsuń