wtorek, 17 stycznia 2017

Labello Lip Butter czyli...całuśne usta z TOLUNĄ

Toluna sprezentowała mi balsam do ust Labello Lip Butter akurat wtedy, kiedy najbardziej go potrzebowałam. Szczególnie w zimowo-jesiennych miesiącach zmagam się z suchością ust i ich pękaniem.




 Balsam sprawdził się rewelacyjnie, świetnie nawilżył, natłuścił i zregenerował moje usta. Już nałożenie niewielkiej warstwy wystarczyło, aby mieć pewną ochronę na ługi czas.Wysoka jakoś składników odżywczych sprawia, że balsam ma idealną konsystencję, a nałożony na usta nie pozostawia ciężkiej powłoki.



 Czuję, że zaprzyjaźnimy się na dłużej. Z nim żadna pogoda mi niestraszna, a ja zawsze super wyglądam :) ps. Wielki plus za poręczne opakowanie.

3 komentarze:

  1. Koniecznie go musze wypróbować ! Zimą usta są bardzo spękane... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie w całuśne Walentynki może się przydać ;)

      Usuń
  2. świetny kosmetyk :) polecam

    OdpowiedzUsuń