sobota, 18 lutego 2017

Garnier Skin Naturals...innowacyjny żel micelarny

Kolejny raz dzięki WIZAŻOWI wzięłam udział w Teście Konsumenckim.
 Tym razem oceniałam żel micelarny 3 w 1 z firmy GARNIER....


Odd pamiętam zawsze do demakijażu używałam płynu micelarnego, więc żel wywołał u mnie mieszane uczucia, głównie ze względu na swoją gęstszą konsystencję . Było to miłe zaskoczenie, ponieważ okazało się, że  dokładnie oczyszcza cerę, skutecznie usuwa makijaż, bez pozostawienia uczucia ściągniętej czy lepkiej skóry.

              Co dla mnie jest wyjątkowo ważne koi, nie powoduje podrażnień i nie szczypie w oczy:) Szybko usuwa pozostałości kosmetyków bez wcierania go w nieskończoność. Bezzapachowy, o niezbyt rzadkiej konsystencji i o delikatnej, ale skutecznej formule....

#Garnier #wizaż

4 komentarze:

  1. Ja mam płyn ten różowy bez pompki 400 ml i jestem z niego bardzo zadowolona, ciekawa jestem jak żel nastepnym razem kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe,muszę sprubować

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/22/2017

    Musze go przetestowac:) bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń