czwartek, 10 marca 2016

Monte z dodatkami kampania dla słodkich smakoszy :)

W iście królewskim stylu rozpoczęła się kampania 
Monte z dodatkami. 
Osiem nowych, królewskich smaków do degustacji i oceny z TRND :)







                      

Korzystając z przyznanego budżetu udało mi się zakupić
 43 szt. pysznych deserów Monte i w gronie rodziny i przyjaciół przystąpić do ceremonii testowania :)



Mleczny deser Monte z dodatkami jest dostępny w
 ośmiu finezyjnych wariantach smakowych :)


- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.

Polecam, na pewno każdy znajdzie swojego faworyta :)






6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ^ ^ mi niestety się nie udało, chociaż może i dobrze bo dieta zeszła by na 2 plan :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam to szczęście i testuje Monte :) Udało mi się kupić bez problemu wszystkie 8 smaków i każdy bardzo mi smakuję, ale szczególnie smak cappucino Balls. Pyszna kampania, obdarowani zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwspanialszy deser pod słońcem , 8 wariantów smakowych do wyboru , uwielbiają go dzieciaki i dorośli pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielbicielki Monte łączcie się :) Nie znam nikogo, komu by nie smakował. Dodatki dodają pikanterii i zachęcają do poszukiwania wszystkich 8 smaków:)
    ‪#‎Momentzmonte‬ ‪#‎testujemy‬#‎trnd‬

    OdpowiedzUsuń

  5. Jest tyle smaków Monte, że na każdy dzień tygodnia można wybrać inny, a i tak jeszcze jeden zostanie w rezerwie. Serek i dodatki można zjadać osobno lub razem, w zależności od fantazji. Jak dla mnie, jest to świetna przekąska w pracy, między śniadaniem, a obiadem. Najbardziej odpowiada mi wersja z ciasteczkami - robią się takie pyszne i mięciutkie po dodaniu do jogurtu. Jak nie macie pomysłu co zjeść na drugie śniadanie lub na deser, to polecam desery Monte. Od razu ma się lepszy humor po ich zjedzeniu. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd pamiętam MONTE firmy Zott to moje jedne z ulubionych jogurtów jakie uwielbiam zajadać.Powiem szczerze, że swojego ulubionego smaku nie mam ze względu na to, że każdy jest rewelacyjny. No może jeden Chrunchy najbardziej przypadł mi do gustu ze względu na to, że uwielbiam musli. Mężowi natomiast najbardziej zasmakował Choco Flakes. Z kolei synek zajadał każdy, który mu się dało więc chyba nie miał swojego ulubionego. #momentzmonte polecam w każdej chwili na najlepszą przekąskę.

    OdpowiedzUsuń