piątek, 4 marca 2016

Pasje, moje pasje...

Niebanalne, oryginalne, nieszablonowe, ciekawe, odmienne...
PASJE :)
Niebanalność dla każdego ma inny charakter i wymiar. Moje pasje dla mnie są niebanalnym doznaniem, dla kogoś mogą być jedynie miłym akcentem życia. Najważniejsze, żeby mieć coś co gwarantuje nam dobrą zabawę, chwile zadowolenia czy odskocznią od szarości codziennego dnia. To właśnie z banalnych rzeczy powstają niebanalne
 PASJE :)
Potrafią się zmieniać w zależności od mody, wieku, sytuacji życiowej, doświadczeń... Czasem dojrzewają, czasem gasną, ale te prawdziwe pozostają na zawsze...

Ciekawe książki, niecodzienne podróże, trendy modowe, kulinaria, fotografia, konkursowanie, testowanie nowości, a ostatnio wychowanie mojej słodkiej kruszynki to właśnie moje niebanalne...
PASJE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz